Polityka prywatności

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest sklep MANYA Marzena Myszkowska Warszawa 00-873 ul Ogrodowa 51,  numer NIP 9710218109;  numer REGON 146349063, BDO 000534692 zwany dalej sklepem MANYA lub Administratorem.
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod numerem telefonu: +48 784992615 oraz za pośrednictwem poczty email: marzena.dmyszkowska@gmail.com

II. DANE OSOBOWE

  1. Niezbędnym do złożenia zamówienia w sklepie MANYA jest podanie swoich danych osobowych, adresowych i numeru telefonu.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) świadczenia usługi sprzedaży przez sklep MANYA
    b) realizacji zamówień, tj. wysyłki zamówionego towaru pod wskazany adres.
  3. Podstawą do przetwarzania danych osobowych może być:
    a) umowa o świadczenie usług lub działania zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    b) umowa sprzedaży lub działania zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    c) ciążący na sklepie MANYA obowiązek prawny, zwłaszcza związany z przepisami w zakresie rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit.c RODO),
    d) zgoda wyrażona w sklepie – jeśli Klient zdecyduje się na jej wyrażenie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    e) prawnie uzasadniony interes Sklepu, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  4. Skutkiem odmowy podania danych osobowych, jest:
    a) brak możliwości złożenia zamówienia w Sklepie MANYA,
    b) brak możliwości korzystania z usług Sklepu MANYA,
  5. W każdej chwili Klient ma możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Do tego momentu przetwarzanie danych przez sklep MANYA pozostaje zgodne z prawem.
  6. Przetwarzanie danych osobowych przez sklep MANYA będzie trwało do momentu przekazania zamówienia do realizacji przesyłki przez Apaczka.pl. Dane Klienta będą usuwane z bazy Sklepu MANYA po 48 h od dnia zlecenia zamówienia do przesyłki.
  7. Przetwarzając dane osobowe Klienta Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo, poprzez zastosowanie środków organizacyjnych oraz technicznych, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 
  8. W każdej chwili Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji bądź sprostowania, usunięcia po rezygnacji z zamówienia lub po reklamacji zamówienia bądź zwrocie zamówienia. Czas usunięcia danych każdego z powyższych po 48 godzinach od dnia zakończenia realizacji działań, określonych w Regulaminie Sklepu MANYA dotyczącym Zwrotów i Reklamacji.
  9. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych:
    a) z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Klienta danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów,
    b) jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
    W chwili obecnej dane marketingowe, statystyczne nie są przetwarzane ani powierzane stronom trzecim.
  10. W związku z działaniem Sklepu MANYA, korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane dane osobowe Klienta, w szczególności :
    a) podmiotów odpowiedzialnych za dostawę zamówienia przez Apaczka.pl, TUTAJ
    b) dostawców płatności Przelewy24, TUTAJ
    c) osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych Sklepu MANYA, ( w zakresie czynności wysyłkowych zamówienia),
    d) odpowiednich organów publicznych w zakresie, w jakim sklep MANYA jest zobowiązany do udostępnienia im danych.

III. PLIKI COOKIES

  1. Poprzez piki cookies należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron Sklepu. Sklep wykorzystuje te pliki do:
    a) możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu,
    b) dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę
    c) do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
  5. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Klienta w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
  6. Klienci  mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania  tj. przeglądarki internetowej.
  7. Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:
    a) Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
    b) Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl
    c) Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    d) Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/
  8. Informujemy, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie stron internetowych.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło