Wymiany i zwroty
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r., poz. 827) o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając Sklepowi MANYA Protokół Reklamacyjny/Zwrotu o odstąpieniu od umowy w terminie do 14 dni od wydania rzeczy.
- Wolę zwrotu prosimy zgłaszać drogą mailową do Sklepu MANYA na adres: kontakt@manya.pl wpisując w tytule maila ZWROT lub REKLAMACJA oraz imię i nazwisko, nr Faktury VAT.
- Produkty przecenione (zakładka PROMOCJE) nie podlegają zwrotowi.
- Towar zwracany nie może mieć absolutnie żadnych śladów użytkowania.
- Towar zwracany powinien posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane metki, etykiety, oryginalne zamknięcia.
- Zwroty zapakowane w bezpieczny dla towaru sposób prosimy odsyłać na adres: MANYA Marzena Myszkowska; 09-500 Gostynin; ul. Płocka 44 B. Do zwracanego towaru należy załączyć stosowny formularz zwrotu oraz dowód sprzedaży tj. Fakturę VAT.
- Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający otrzymał wymagane regulaminem reklamacji/zwrotu Sklepu MANYA dokumenty.
- Sklep nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu i akceptacji zwrotu, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, bez kosztów przesyłki.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ponadto, zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W przypadku skorzystania z kuponu rabatowego Sprzedający zwróci właściwą kwotę jaką Klient zapłacił za towar ( Przykładowo: zamówienie o wartości 100 zł zostało zrealizowane z kuponem – 10%, zwrot będzie wynosił 90 zł, czyli właściwą kwotę zakupu jaką poniósł Klient).
- Sklep należną kwotę prześle do Klienta, po akceptacji zwrotu, na konto bankowe przez niego podane, w ciągu 14 dni.
- Sklep ma 48H na odpakowanie zwrotu, który został odebrany przez pracownika.
- Wzór formularza dostępny tutaj.
REKLAMACJA
Gwarancja i reklamacja Towaru
- Wobec Klientów Sklep MANYA odpowiada za niezgodność Towaru z umową. Pozostałe zasady zawarte w przepisach Kodeksu Cywilnego.
- Produkty oferowane przez Sklep MANYA posiadają gwarancję producenta.
- Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość zamówienia, użyteczność zamówienia, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym lub niekompletnym.
- Warunkiem zachowania prawa do skorzystania do reklamacji jest zawiadomienie o wadzie w terminie do 14 dni od daty jej wykrycia oraz posiadanie Faktury VAT wydanej przez sklep. Reklamacje należy wysłać na adres Sklepu w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Klientowi przysługuje prawo do: obniżenia ceny, zwrotu ceny zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 7 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
- Sklep należną kwotę prześle do Klienta, po akceptacji zwrotu, na konto bankowe przez niego podane, w ciągu 14 dni.
- Wzór formularza dostępny tutaj.
- Reklamowany Towar należy odesłać wraz z opisem reklamacji na adres: : MANYA Marzena Myszkowska; Gostynin 09-500; ul. Płocka 44 B